Mijn pas werkt niet, wat nu?
Er is niks vervelender dan een laad- of brandstofpas die niet werkt, dat begrijpen we. Om dit probleem snel te verhelpen, kun je het beste contact opnemen met de leasemaatschappij. Zij kunnen samen met jou de oorzaak van het defect achterhalen en bepalen welke vervolgstappen er nodig zijn.
Kan de leasemaatschappij je niet of niet volledig helpen of heb je hulp nodig om de juiste contactgegevens te vinden? Bel dan even met fleetkennis; we helpen je graag op weg.
Related Articles
Mijn energietarief is gewijzigd, wat nu?
Als het kWh-tarief dat staat ingesteld op je laadpaal niet meer overeenkomt met het energietarief dat je betaalt, dan is het nodig de laadpaalleverancier hierover te informeren. Op deze pagina lees je hoe je dat kunt doen.
Mijn auto is toe aan een apk, wat nu?
De algemene periodieke keuring (apk) is een wettelijk verplichte keuring voor auto's van een bepaalde leeftijd. Als je bericht hebt ontvangen dat jouw auto apk gekeurd moet worden, kun je dit inplannen bij een officiële merkdealer naar keuze. In het ...
Ik heb schade aan mijn auto, wat nu?
Als je schade aan je auto hebt dan meld je deze direct, uiterlijk binnen 24 uur of de eerstvolgende werkdag, aan de leasemaatschappij. Als de omstandigheden ten tijde van het ontstaan van de schade daartoe aanleiding geven, wordt ook verwacht dat je ...
Mijn auto heeft onderhoud nodig in het buitenland wat nu?
Neem voor het uitvoeren van onderhoud en (spoed)reparaties altijd contact op met je leasemaatschappij. Zij zullen je begeleiden in het nemen van de stappen die nodig zijn. De contactgegevens van de leasemaatschappij staan hier - Contactgegevens ...
Ik moet mijn auto inleveren, hoe werkt dit?
Aan het eind van het leasecontract, ben jij verantwoordelijk voor het inleveren van de auto bij een vestiging van de leasemaatschappij of bij de dealer/garage. Onder de leaseauto worden ook een voorloop- of huurauto verstaan. Afhankelijk van de reden ...